Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Ylva Frohm - 24 augusti 2012 18:25

Spindlar kan vara bra till mycket. Till exempel att skrämma barn med. Särskilt dottern då hon inte är en god vän av kryp. Maken använder spindlar i arbetet. En av bilarna på gården vill ha nya spindelleder. Nu förstår jag varför dessa inte håller så länge. Nu ska frun ut på äventyr. Det vill säga motorcykelutbildning i storstaden Stockholm. Med skräckblandad huvudvärk ska jag försöka överleva en maratonkurs i mc körning på en speciell nivå. Jag funderar på vad jag har givit mig in i. Nervositeten har utmynnat i spindelliknande sköra underben samt en spindelnätsliknande handled. Makens mat under veckan har inte direkt gjort saken bättre. Appropå maken.....han får nu sköta hus och hem under veckorna så jag är frånvarande. Det vill säga att han låter barnen tvätta och städa. Det med anledning av makens tvättförbud, som är på livstid. Sonen har fått den äran att vara kökschef vilket kommer bli en succé. Vi får se om jag kommer tillbaka i samma skick som jag åker i och framförallt är gården i samma skick? Eller inte.....svarta änkans återkomst.....

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards