Alla inlägg den 22 september 2012

Av Ylva Frohm - 22 september 2012 15:24

Hemma igen efter ännu en vecka i huvudstaden. Kursvecka nummer 4 är nu lagd till handlingarna. En annan handling som uppdagades tidigt i tisdags morse var två st parkeringsböter på hyrbilens ruta. Den lilla p biljetten låg väldigt fint på passagerare sätet och hånlog mot mig. Jag log dock inte....Nu ser jag fram mot att betala en liten nätt summa av 1000 friska svenska kronor.

Hästtransporten har varit på service.....sprickor har uppdagats på bakluckan.....ja varför inte? Tänkte jag, trailern har ju hunnit bli 1 1/2 år gammal. Nu ser jag fram mot att slippa lasta hästar då avsaknaden av den beräknas uppgå till ngn månad.

Onsdagen förflöt rätt lugnt...stukade foten i en annan riktning vilket medförde en sladdrig strumpa i motorcykel stöveln. Under torsdagen blev garnityret förändrat efter ett intag av en näve jordnötter....jag tänkte: varför inte. Nu kan jag lägga nya friska svenska kronor för att återställa ett anständigt leende.....eller så skiter jag i det då leendet fastnade i Stockholm.

Fredagen var ganska lugn förutom att sonen bröt ihop då potatismoset brändes i ugnen. Det höll på att kosta livet då det fastnade på tvären i gommen. Nu ser jag fram mot att njuta av en lugn helg efter att ha slagits med toalettringen. Nu får vi sitta på sniskan och sköta tarmen efter att en vital del gick av. Ja varför inte!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards