Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Ylva Frohm - 14 juni 2012 13:44

Nu stundar resa mot Metaltown. Barnen blir hemma alena. Sonen sa att hade konferens med sina tänder....jag funderade en stund och frågade vad han menade med det. Efter en stund kom jag på att det var komplex han menade. Sonen var sedan snabb att rätta mig att det var för länge sedan han hade det. Jag pustade ut och fortsatte att packa väskan till resan. 


Converse skor är det som gäller...eller gummistövlar. Jag har tagit med hela bohaget och halva bolaget. Jag tror att det ska räcka. Maken har till och med bäddat rent helgen till ära då vi ska dela på en säng storlek small. I värsta fall får jag sova ståendes mellan förarplats och matbord. Grillen har lastats med....grillkol och tändvätska likaså. Jag tror att det här blir en toppenresa med många ljudminnen till följd.


Maken vet inte vilken slags musik som serveras på festivalen...jag tror han får en chock då han får se Marlyn Manson. Jag platsar dock väldigt bra in då jag har fixat mina ögonbryn. Totalt svarta med inslag av hår.... 


  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards