Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Ylva Frohm - 9 juni 2012 18:07

Nu är det snart semester. Den närmar sig med stora steg, endast 4 arbetspass kvar! I år har maken och jag semester samtidigt. Det har inte hänt sedan 1996. Det ska vi fira med att gå på metall festival. Jag ser fram mot att se maken headbanga till Marlyn Manson, mycket roligt. Jag tror minsann att vi har lite att ta igen då ungdomen försvann på gården. Vi ska leva ett riktigt svensson liv genom att bo i en husbil i dagarna tre. Vi får se om vi vill fira semester ihop igen efter detta. Jag har annonserat att jag vägrar att gå på husbilens latrinavdelning, vilket kan medföra vissa problem. Efter tre dagar kan jag behöva ett toilax till hjälp, eller bättre, makens middag. Varning kan komma att utfärdas till närmast sörjande.


Idag fick jag för mig att löpa en sväng i terrängen. Våra skogar är inte likt resterande av Svea rikes skogar. Det fick jag erfara när skon fastnade i en mosse, strumpan blev blöt och ett barr fastande under tånageln. Jag sprang vidare och efter 400 meter fastnade den andra skon i ett underminerat stenparti, jag fick smärta i hålfoten och en bruten tånagel. Efter det ledsnade jag och gick hem. En mycket bra runda då jag är nöjd med att inte ha brutit något. Det enda jag bröt var löftet att springa Lidingöloppet, i år också!






Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards